Advies & Inspiratie

advies
Wanneer jouw merk of organisatie behoefte heeft aan persoonlijke advies over de vrouwelijke consument, dan schuift Miss Marketing graag aan voor een open gesprek. Onze dienstverlening is divers:
  • Soms worden we gevraagd mee te kijken naar campagnes waar de tijd en het geld ontbreken voor uitgebreid marktonderzoek, maar een feminine check-up wel zo prettig is.
  • We doen een feminine quickscan om in kaart te brengen op welke vlakken verbeteringen zijn te maken voor het effectief bereiken van de female customer in communicatie middelen, productontwikkeling en de customer journey.
  • Bij gebrek aan vrouwen aan de bestuurstafel of in het managementteam, verzorgen wij graag per sessie de roze bril om  het vrouwelijk klantperspectief mee te nemen in de besluitvorming.
  • We verzorgen in company sessies voor diverse afdelingen om iedereen up-to-speed te krijgen en een samenhangende visie te ontwikkelen ten aanzien de klanten van Venus

Direct Resultaat

Ons advies is een leer- en inspiratietraject waarmee  je snel zelf uit de voeten kan.  Wij blijven niet eindeloos hangen in langdurige trajecten, daar geloven wij niet in.  Wij geloven er wel in dat meer gender-kennis een must is. Al ons werk is er op gericht om al jullie klanten beter te bedienen mannen en vrouwn, niet om schattige niche trajecten te ontwikkelen. Wereldwijde ervaring leert dat de mannelijke klant door de inzet van feminine marketing juist ook beter wordt bediend.

Voor Wie?

Onze kennis en ervaring zetten wij in voor marketing-teams, app-ontwikkelaars, ondernemers, directies, productdevelopers, reclamebureaus, klantmanagers, start-up leaders,  en ieder andere professional die in contact komt met of meer wil weten over de vrouwelijke consument. Samen bedenken we op welke manier en in welke vorm onze roze bril het meest effectief is  in te zetten is voor jouw organisatie.

Feminine Sparks Model

Het Feminine Sparks Model dat wij enkele jaren geleden hebben ontwikkeld aan de hand van jarenlange expertise, wereldwijde literatuur studie en een grootschalig consumentenonderzoek, is een van de tools waarop wij ons advieswerk baseren.

Een heldere leidraad waarmee we inzicht geven in deze bijzondere, kleurrijke, maar bovenal uitermate veeleisende doelgroep. Het Feminine Sparks Model is zeker geen keurslijf maar een denkmodel die tot creatieve en verhelderende inzichten leidt en je te allen tijde op het rechte ‘Miss Marketing-pad’ houdt.

Femsparks